środa, 11 lipca 2018

1. O co tu chodzi?

かまわないで [kamawanaide] – potocznie: "nie przejmuj się". Zwrotu "kamawanai" używa się raczej w znaczeniu "nie przeszkadza mi to", "jest mi to obojętne", lecz po dodaniu partykuły "de" zwrot nabiera znaczenia prośby. Dosłownie: "niech ci to nie przeszkadza", "nie zawracaj sobie tym głowy".

          Jako pisarzyna tułam się po internecie już prawie cztery lata, co zdumiewa nawet mnie samą. Posmakowawszy troszkę sławy (obecnie niemal 7000 wyświetleń na starym blogu), przeniosłam się na Wattpad, gdzie również nie mogę narzekać na atencję (niewiele ponad 3000 wyświetleń na najpopularniejszym opowiadaniu). Nie podoba mi się jednak kompozycja Watta – a konkretnie mały zakres możliwości jej zmiany. Chyba wszyscy użytkownicy tejże strony dobrze znają kilkukrotne wstawianie okładek, znikające akapity lub nie dające się wkleić czcionki. Mogłabym długo wymieniać.
         Wracam do bloggera, bo jest po prostu śliczny. I jeśli wie się, jak go używać, można naprawdę uzyskać spokój ducha w sprawie kompozycji i uporządkowania swoich prac. Szablon, który tu widzicie, jest początkową wariacją i na pewno w niedługim czasie się zmieni. Planuje być tu bardzo kreatywna oraz systematyczna. Zobaczymy, jak wyjdzie mi to postanowienie.
         Na blogu będą występować rzeczy przeróżne, od pisarstwa, przez rysunki, na pamiętniku kończąc. Bo muszę się gdzieś wyżyć, o.
         Also, jeśli ktokolwiek zna dobry sposób na zareklamowanie bloga, błagam, aby się nim podzielił! Komentarze różnych ludzi są dla mnie ogromną motywacją do rozwijania się, także te krytyczne. Ale żeby je uzyskać, potrzebuję, żeby ktoś tu co jakiś czas wchodził, prawda?           
         Cierpię też na niedobór bety! Gdyby ktoś był tak miły i pomógł moim pracom wyjść na wyższy poziom, byłabym niezmiernie wdzięczna!           
         Kończąc, mam nadzieję, że będzie Wam się tu podobać i zostaniecie choć na chwilę.
         Pozdrawiam cieplutko,
         Kamawanaide.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz