środa, 20 czerwca 2018

śmieciowisko [nominacja]

         Lubię dzielić się swoim zdaniem z innymi, więc nie GhelexiLenelox, nie odpowiem w komentarzu, jaki byłby wtedy sens nominacji? 

1. Na Wattpadzie wolisz czytać one-shoty czy jednak dłuższe historie? 

         Na Wattpadzie ogólnie ciężko jest znaleźć coś dobrego do czytania xD Ale z dwojga złego wolę dłuższe historie, bo zawsze jest szansa poprawy z rozdziału na rozdział ^^

2. Co sądzisz o osobach, które nie wiedzą, co to np. Ig, snap, nie znają znaczenia skrótu "lol", itp.?

         Co sądzę, nic nie sądzę. Rozmawiając z takim kimś na czacie pewnie trochę bym się śmiała, ale takich rzeczy można nie wiedzieć i nie ma w tym nic złego. 

3. Czy kiedykolwiek się zakochałaś? (Nie mam na myśli biasa czy idola 😂)

         Zakochiwanie się w idolach wychodzi mi lepiej niż w prawdziwych ludziach 😅 Obserwując kogoś tylko poprzez social media, przyzwyczajam się do tego, jak na niego reaguję i próbuję to uspokajać. Na żywo idzie to dużo trudniej.
         Na pewno nie mogę stricte powiedzieć, że się zakochałam, ale na przestrzeni lat mocno zauroczyłam się już w trzech osobach. Przyszło i poszło... 

4. Ile twoim zdaniem powinien kosztować pierścionek zaręczynowy? 💍

         Tyle, na ile stać narzeczonego 😏

5. Czy płakanie podczas pisania swojej opowieści jest dziwne? Co o tym sądzisz? Czy miałaś tak kiedykolwiek? 

         Wiem już, do której opowieści się odnosisz i w sumie się nie dziwię. Gdy uśmierca się swoje własne OTP, może się zrobić bardzo smutno. Poza tym czytałam też o tym u innych autorów, więc wiedz, że nie jesteś sama.
         A ja nigdy nie miałam takiego przeżycia. Raczej przeżywam wszystko w środku, w sercu. 

6. Jesteś feministką? 

         Jak już pisałam w poprzedniej nominacji, tak. I jestem z tego dumna 👠

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz