środa, 20 czerwca 2018

zwracanie uwagi [nominacja]

         Jak narazie urocza GhelexiLenelox ciągle mnie nominuje :*

1. Czy jesteś tolerancyjna? Jeśli nie, to dlaczego?

        Od pewnej starszej osoby nauczyłam się, że lepiej nie mówić o sobie, że jest się tolerancyjnym, bo zaraz wytkną ci, dlaczego tak nie jest. To inni muszą to powiedzieć o tobie, inaczej się nie liczy.
   Mogę tylko wspomnieć, że popieram prawa LGBTQ+, jestem przeciwna rasizmowi i zaostrzeniu ustawy antyaborcyjnej. Bardzo wkurzają mnie jednak osoby olewające szkołę, nie potrafiące ponieść konsekwencji za swoje czyny, ubierające się wyzywająco i upijające się w młodym wieku. A wy sami oceńcie. 

2. Czy zwracasz uwagę na czyjeś zęby? 

         Dziwne pytanie. Ale raczej nie, no chyba że są szczególnie, hm, przyciągające wzrok.

3. Boisz się burzy?

         Nie. Wręcz ją lubię, zwłaszcza powietrze tuż przed nią i po niej. Aż otworzę sobie okno, bo właśnie jedna przeszła nad moim miastem. 

4. Kojarzysz Yoonseoka? Jeśli tak, to masz do polecenia jakieś ff? 

         Niestety, nie jestem into k-pop. A szkoda, co nie?

5. Czy spotkałaś się osobiście z osobą, którą poznałaś na wattpadzie?

         Och, nigdy, ale strasznie bym chciała. heathnes. aborcja. Brxxks. Wszyscy mieszkają tak daleko... 

         Ugh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz