środa, 20 czerwca 2018

odczucia [nominacja]

         Dropnę tu kolejną nominację od kochanej GhelexiLenelox , która jakoś nigdy o mnie nie zapomina (a raczej to ja nie daję jej o sobie zapomnieć).
         No więc tak, pytania:

1. Przy jakiej piosence płaczesz lub płakałaś? 

         O jeez, akurat ostatnio mam taką jedną, śpiewa ją Mafumafu. Nazywa się Hated by Life Itself i polecam sprawdzić autora jej tekstu, jeśli ktoś ma czas i chęć. Aż ją tu wkleję, jest zbyt piękna, żeby ludzie o niej nie słyszeli:


         Dlaczego jest piękna? Bo opowiada o znudzeniu zwyczajnym życiem, znudzeniu jego nieustannymi tragediami i podkładaniem kłód pod nogi. I też o dniach, w których po prostu chcemy z tego świata zniknąć, kiedy jednocześnie bardzo dużo nas tu jeszcze trzyma.
Jezu, byłam wtedy na feriach, w holu hotelu i płakałam jak dziecko. 

2. Imię twojego zwierzątka? 😊

         Mam dwa przesłodkie owczarki niemieckie, jak już niektórzy wiedzą, a mają na imię Toska i Elmo. Elmo czuje się chyba zagłaskany na śmierć, gdy to piszę, bo nie chce już do mnie podchodzić.

3. Czy grasz na jakimś instrumencie muzycznym? 

         Nie, choć bardzo bym chciała. Troszeczkę uczę się ostatnio beatboxu, ale na razie mam problemy z oddechem (w sensie, brakuje mi powietrza przy wydawaniu dźwięków i nie umiem niektórych przez to zrobić) i się zniechęciłam xD Ale zbliżają się wakacje, może będę więcej ćwiczyć... 

4. Jakie opowiadanie na Wattpadzie polecasz gorąco? 😊

         Projekt Echo xD
         A tak na serio to wszystkim strasznie polecam wszystkie rzeczy Brxxks i heathnes , dosłownie wszystko, wszystkie opowiadania. Wiem, że to dużo, ale czytajcie, naprawdę wciąga! 

5. Lubisz być nominowana? 

         Strasznie lubię opowiadać o sobie (jak większość ludzi zresztą), więc tak, bardzo lubię nominacje ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz